Supergirls don't cry, supergirls just fly, supergirls don't hide. I'm a supergirl ;]

Saturday 20 November 2010

Postcrossing

Czyli jak zwykle coś znalezionego na volcie ;]

Zarejstrowałam się, wysłałam pierwszych 5 i wpadłam. Potem dostałam pierwszą kartkę- z Czech- i zrobiło mi się tak ciepło i przyjemnie. W międzyczasie wysłałam kolejne i jak tylko system umożliwia mi losowanie nowego adresu, to klikam.
Dzisiaj dostałam kolejne kartki (nr 4-Chiny i nr 5-Niemcy). Niesamowita frajda!

Niestety większość osób nie życzy sobie kartek handmade. Tylko jedna osoba, która wylosowałam nie miała zastrzeżeń, więc wybrałam dla niej zabawną kartkę z zebrą, którą z tyłu udekorowałam squillingowanym kwiatkiem http://i142.photobucket.com/albums/r106/Edytka_MGZ/quilling/IMG_1002.jpg

Tak poza tym to czasu na quilling brak! na razie tworzę kartki świateczne- już 3 są gotowe, pozostało jeszcze 12 do zrobienia. zdjęcia wrzucę jak wszystkie dojdą do adresatów, bo poki co nie chcę popsuć niespodzianki. muszę tylko napisać, że jestem z siebie super dumna- to moje pierwsze hadmade kartki ever, a wyglądają bardzo fajnie :)

1 comment: