Supergirls don't cry, supergirls just fly, supergirls don't hide. I'm a supergirl ;]

Thursday 16 September 2010

panda :)

Słowem wstępu: uwielbiam pandy! uwazam, że to wyjątkowo urocze stworzenia z rodziny niedźwiedziowatych. Mogę je obserwować w zoo godzinami.
Jestem również 'adopcyjną mamą' dla jednej z pand z Chin :) Każdy kto jest zainteresowany adopcją pandy czy też innego zagrożonego gatunku może poszukać inforamcji na stronie WWFu.

A teraz do sedna: 'squillingowanie' pandy zajęło mi strasznie dużo czasu! Nie dlatego, że było to trudne zadanie. Wręcz przeciwnie. Problemem okazały się ciągłe braki w białych i czarnych papiórkach- co chwila musiałam zamawiać nowy zestaw. W międzyczasie skończył się też specjalny klej. Tak więc same kłody (a może bambusy?) pod nogi :)

Teraz tylko panda czeka na nowe imię. Any ideas?




4 comments:

  1. Ależ śliczna wyszła!
    Można ją powiesić?

    ReplyDelete
  2. jasne, że można powiesić, chociaż ja ją akurat postawiłam przy kwiatku :)

    a w październiku zabiorę się za robienie ozdób choinkowych, takich które bez problemu będzie można zawiesić :)

    ReplyDelete
  3. WOW!!! That is impressive work. I ADORE panda's too, my dad used to call me his little panda when I was little a great memory as he is no longer amongst us.
    Thank you for your sweet comment on my blog and thank you for following me, I have returned the favour and I am the first to follow your blog, what an honour!!
    Big hugs Monica xx

    ReplyDelete
  4. That's very cute! =) Good job!
    Wishing you a lot of inspiration and fun ;)

    ReplyDelete