Supergirls don't cry, supergirls just fly, supergirls don't hide. I'm a supergirl ;]

Saturday 4 September 2010

Quillingu ciąg dalszy :)

Po kilku dniach tworzenia prostych wzorów, 'szarpnęłam' się na coś trudniejszego.
I tak oto powstał błękitny rajski ptak. Po tygodniu, na zamówienie przyjaciółki, zrobiłam kolejnego, typ razem żółto-pomarańczowego.

I tutaj muszę zaznaczyć, że ptaki, mimo że wyglądają na trudne do wykonania, tak naprawdę okazały się przysłowiową bułką z masłem! Na każdego z nich potrzebowałam ok 3-4 godzin, a efekt myślę, że jest zaskakujący i ciekawy :)


3 comments:

  1. Strasznie fajny ten ptak! Dla mnie to dalej trochę kosmos. Nie ma wzorów na konia?

    ReplyDelete
  2. nie widziałam nigdzie :)

    ale jakiegoś konia na pewno squillinguję ;] tylko najpierw musze zamówić ten zestaw http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330463862309&ssPageName=STRK:MEWAX:VRI#ht_500wt_1125 :)

    ReplyDelete
  3. jak to nie ma? przecież widzę, że są :))
    http://www.google.pl/images?hl=pl&rlz=1C1CHMB_plPL363PL363&prmdo=1&biw=1680&bih=949&tbs=isch:1&sa=1&q=quilled+horse&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

    Pozdr.,
    K.

    ReplyDelete