Supergirls don't cry, supergirls just fly, supergirls don't hide. I'm a supergirl ;]

Sunday 21 November 2010

czas na świąteczne ozdoby

Ruszyłam z produkcja kartek, przyszedł więc czas na ozdoby. Wymyśliłam sobie, że chce drzewko ozdobione produktami handmade, co oznacza, że prawdopodobnie wykupie cały sklep papierniczy ;]

Poki co zdrobiłam jedną śnieżynkę. Zamiast zasiąść do książek włączyłam 'Charliego i Fabrykę czekolady', zaparzyłam zieloną herbatę z malinami, rozłożyłam przybory i zaczęłam 'kręcić'.
Zrobienie jednego płatka śniegu, stosunkowo dużego (17cm średnicy licząć od najbardziej wysuniętych końców) zajęło mi blisko 2 godziny- zaczęłam i skończyłam równo z filmem. I w tym momencie moja wizja choinki handmade rozmyła się. Zwyczajnie nie mam tyle czasu żeby codziennie poświęcić 2h na jedną ozdobę. Ech, trzeba będzie pokombinować.

A na razie: błękitna śnieżynka:

1 comment:

  1. Z drugiej strony może lepiej mniej mieć na choince ale takie cudeńka?

    ReplyDelete